Pages

Tuesday 13 March 2012

Diet Dengan Try 2 Slim

RM69.90 sekotak (10 sachet)


Kini D'Masha mempunyai teknologi terbaru satu kelainan yang mesti dicuba bagi yang mengalami masalah berat badan (obesiti). Sekiranya anda sedang tercari-cari produk diet atau formula untuk turunkan berat badan Try 2 Slim adalah jawapan yang tepat.

Formulasi Try 2 Slim yang berharga RM69.90 adalah minuman yang sempurna bagi yang inginkan badan yang langsing secara sihat bertindak memberikan rasa kenyang atau mengurangkan pengambilan makanan, membantu menguruskan badan tanpa kegemukan semula.

Produk ini mendapat kelulusan kementerian sebagai suplemen pemakanan, halal dan selamat digunakan.

Formulasi daripada ekstrak roselle, aloe vera dan mirifica kaya dengan khasiat untuk tenaga dan memberi rasa kenyang semulajadi tidak kira bila waktu yang diperlukan, anda boleh tentukan bila masa anda mahu diet sama ada pagi, tengahari atau malam.

Roselle mengandungi vitamin C, D, B1 dan B2 serta kaya anti oksida 100% semulajadi dan dirumus dengan teliti. Atasi obesiti dengan Try 2 Slim serta pengambilan yang disyorkan.

Cara pengambilan : Bancuh satu paket dengan segelas air suam atau sejuk biasa dan diminum  selepas sarapan pagi atau selepas makan tengah hari. 



RM 140 satu set (free postage)


Untuk kesan yang lebih efektif pengambilan bersama D'Apple Fiber amatlah disyorkan kerana D'Apple Fiber mempunyai serat yang tinggi dalam proses pembuangan lemak yang tidak diperlukan, manakala Try 2 Slim mengawal pemakanan yang berlebihan menyegar dan mengembalikan tenaga dan mencergaskan minda. Diet ada dengan Try 2 Slim dan pembuangan dengan D'Apple Fiber untuk langsing



2 comments:

  1. camne nak order? klu beli d apple fibre ni ada shaker skali tak?
    ~Hazilah~

    hazilah_2u@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. buat mase nih stok saye xde shaker lg...ade slimming gel je...

    ReplyDelete