Monday, 24 November 2014

Belvya Perfect Shaping Scrub


Pernah tengok dagu yang berlapis-lapis?
Bagi wanita yang mempunyai masalah ini
pada kebiasaannya akan mengalami sindrom begini:

1. Kelihatan gemuk di kawasan muka.

2. Hilang Seri wajah

3. Hilang Keyakinan untuk Berhadapan dan bergaul dengan orang lain.

====================
Ketahui Cara Cepat,
Pantas dan selamat
hilangkan Dagu Berlapis
====================

BELVYA PSS (PERFECT SHAPING SCRUB) merupakan set rawatan khas buat mereka yang ingin menyelesaikan masalah Dagu berlapis berlapis hanya dalam masa 7 hari.


===============================
KELEBIHAN BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB :
===============================

1) Mengurangkan saiz lipid (molekul lemak)
2) Mengurangkan kuantiti lipid di dalam adipocytes (sel lemak)
3) Mengurangkan 1 hingga 2 inci dalam masa seminggu (terbukti secara klinikal)
4) Menegangkan kulit kendur akibat kehilangan berat badan yang cepat
5) Menghilangkan kehadiran selulit akibat dari kehamilan, baligh & berat badan turun naik.
6) Membentuk badan menjadi cantik
7) Menghilangkan lemak- lemak di muka serta meruncingkan dagu
8 ) Menghilangkan dagu berlapis (double chin)
9) Membantu membentuk hidung supaya kelihatan mancung dari biasa.
10) Menghilangkan stress & memberi kesegaran melalui 5 haruman aromatherapi
11) Menghilangkan bau badan sehingga tidak perlu memakai deodorant
12) Membuang sel-sel kulit mati & melembutkan kulit
13) Melawan jerawat dan merawat jerawat di badan
14) Mengurangkan tanda- tanda penuaan
15) Menggunakan teknologi nano yang terkini
16) Sangat berkesan untuk masalah perut buncit seperti orang mengandung


========================
KeberkesanaN Terbukti secara klinikal
=========================

✔ Mengandungi 5 essence aroma therapy
✔ 100% keluaran Bumiputera dan Muslim
✔ Dikilangkan dikilang berstatus GMP
✔ Kesan seawal 1 minggu.
✔ Segar dan tidak panas
✔ HALAL dan selamat digunakan.
✔ Tiada kesan sampingan
✔ Diformulasi dari USA
✔ Diiktiraf oleh KKM
✔ Pertama di Asia
✔ mendapat kelulusan kementerian kesihatan NOT130500554K


====================
JAMINAN 200% BERKESAN
====================

KAMI JAMIN ANDA PASTI :

✔ Mengurangkan 1-2 inci dalam masa 3 HARI (terbukti secara klinikal)
✔ Memiliki bentuk wajah yang bujur,dagu yang runcing & hidung yg lebih mancung dari biasa.
✔ Menghilangkan masalah selulit dan rekahan dibadan
✔ Menegang, menghalus dan melembutkan kulit
✔ Tidak panas, anti stress dan segar melalui campuran 5 haruman aromatherapy
✔ 100% tiada kesan sampingan, mempunyai kelulusan kkm,halal & selamat digunakan.
✔ Menghilangkan bau badan yang tidak menyelerakan pasangan


=========================
RAMUAN BELVYA TERDIRI DARIPADA:
=========================

Salicylic Acid, Silica, Alpha Hydroxy Acid, Sea Salt, Polyethylene Beads, Essential Oils, Regu Shape, Menthol. Spirulina, Chitosan.

=================
SIAPA YANG SESUAI
MENGGUNAKAN BELVYA?
=================

√ Remaja berusia 13 tahun ke atas
√ Lelaki dan Perempuan

=========================
CARA PENGGUNAAN TERBAIK
=========================

1. Basahkan dulu kawasan yang hendak disapu.
2. Sapu dan urut arah lawan jam.
3. Biarkan 2 minit supaya scrub meresap ke dalam kulit.
4. Akhir sekali boleh bilas dan mandi seperti biasa.

TIPSS!! Ingin mendapat kesan yang lebih WOW? Bilas dan mandi dengan menggunakan air suam.


======================
SOALAN YANG BIASA PELANGGAN
TANYA TENTANG BELVYA:
======================

Q: adakah saya dijamin kurus dan runcing apabila saya menggunakan belvya pss?
A : secara klinikal 97% berjaya mengurangkan lemak, inci dan runcing. Kesan bergantung kepada individu,Testimoni mencecah 200 dalam masa 3 bulan pertama di pasaran.

Q : adakah ibu mengandung, berpantang, myusu boleh mgunakan Belvya Pss?
A : Ya, ibu menyusu,masih berpantang boleh gunakan belvya. Bg hamil pun boleh cume tidak boleh disapu pd perut, pinggang dan payudara. Saranan kami apabila kandungan mencecah 6 bulan keatas

Q : saya baru lepas bersalin czer, boleh ke saya menggunakan belvya pss pada perut?
A : Boleh guna belvya pss , tapi setelah 6 bulan bsalin czer.

Q : adakah kulit yg sensetif dan berjerawat boleh menggunakan Belvya Pss?
A : belvya pss sesuai utk semua skin malah belvya anti jerawat dan menghapuskan jerawat. selain itu kulit lebih licin lembut dan cerah.

Q : Jika kulit saya luka adakah saya boleh memakai Belvya Pss?
A : tidak boleh. Seeloknya berhentikan memakai belvya pss sekiranya anda mempunyai luka

Q : 1 jar BELVYA PSS boleh tahan bp lama?
A : Tahan 1 bulan tapi ia juga bergantung kepada berapa besar kwsn yg ingin disapu dan kekerapan anda menggunakan belvya pss.

Q : Bolehkah Belvya Pss disapu pada payudara?
A : Boleh digunakan pada payudara utk tujuan membuang lemak dan menganjalkannya

Q : Apakah had umur pengguna belvya pss?
A : 13 tahun ke atas. sesuai utk lelaki dan perempuan

Q: Adakah belvya pss selamat digunakan setiap hari tanpa kesan sampingan?
A : Ya, belvya pss boleh digunakan setiap hari dengan selamat kerana belvya pss mempunyai kelulusan kementerian kesihatan NOT130500554K

Q : Adakah pantang yg perlu saya elakkan sepanjang pemakaian belvya pss?
A : Tiada pantang, cuma jika disertakan dengan diet yg sihat, senaman dll anda akan lebih cepat kurus.

Q : Apabila bdn dan muka saya dh kurus. saya masih boleh teruskan memakai belvya pss atau tidak?
A : Masih boleh teruskan seperti biasa

Q : Jika saya berhenti menggunakan belvya pss adakah muka dan badan saya akan kembali asal?
A : Susah untuk kembali kepada asal tapi jika tidak dikawal, lemak itu akan kembali ada pada badan dan muka anda.

Q : Bilakah tarikh expired date belvya PSS?
A: Expired date boleh tahan selama 2 tahun


=========================
TESTIMONI PENGGUNA BELVYA PSS
=========================













"Alhamdulillah dengan perfect shaping scrub muka nampak lebih bujur & lebih kecil,dagu lebih runcing,pipi tidak bulat lagi, tiada lagi dagu dua. Dan paling syok hidung nampak muncung dari biasa. Hanya dalam masa seminggu. Aroma Scrub yang sangat wangi & rasa nyaman je. Best!"


HUWAIDA
"INCI DA LOSS 3CM, PIPI DA KEMPIS SMPI FAMILY SENDIRI PUN MULA2 X CAM WOWWW..WLUPN DA 2MINGGU GUNA SCRUB PSS STILL BANYAK LAGI BEST KAN..NANTI NAK ORDER LAGI LAH..TERUJAAAAA!!


ANIS
"Pipi dh semakin mengecil..anis yakin dgn kehebatan produk belvya..dan terus ambil peluang utk berbisnes bersama belvya..Alhamdulillah"


TERIMA KASIH KEPADA LEBIH 15000 PENGGUNA SETIA YANG TELAH MEMBERI KEPERCAYAAN KEPADA PRODUK KAMI

===============
BERMINAT NAK ORDER
===============

Untuk order anda boleh:

 SMS/whatsapp 0148466814

Thursday, 16 October 2014

TESTIMONI TABEX


Dramatic Result hanya dengan tabEX. Saksikan dan rasai sendiri perubahan kulit anda. Confirm lebih cantik meletop letop. Tiada sebarang touch-up/photoshop dilakukan ke atas gambar, real result, real people.

Kembalinya sebuah Ikon Kecantikan
tabEX - Berkelulusan KKM MAL14015007NC

Memperkenalkan semula tabEX, rumusan ‘L-Glutathione Murni’ yang merupakan satu penemuan untuk kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini mendapati kesan positif terhadap kecantikan dan kesihatan manusia. Ternyata tabEX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kecantikan menyeluruh, sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah, selain menjauhkan daripada 70 jenis penyakit berkait kekurangan Glutathione dalam badan.

Berbanding kebanyakkan suplemen kulit yang mengutamakan kolagen dan antioksida, tabEX berjaya membawa konsep penjagaan kulit dalaman ke tahap yang lebih tinggi dengan melibatkan perlindungan dan pengaktifan semua sel-sel manusia, selain mampu mengoptimakan kesihatan secara keseluruhan.

Peranan tabEX untuk Kecantikan
√ Sebagai anti penuaan keseluruhan
√ Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
√ Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit.
√ Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
√ Mencerahkan dan menyerikan kulit
√ Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara
keseluruhan
√ Menghapuskan pigmentasi.
√ Merawat penyakit kulit
√ Menghaluskan kulit
√ Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
√ Membantu mengecilkan pori-pori kulit
√ Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
√ Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
√ Mengurangkan parut
√ Mencegah rambut gugur
√ Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat
√ Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia

Peranan tabEX untuk kesihatan yang optima
√ Meningkatkan tenaga secara dramatik
√ Menguatkan sistem imunisi
√ Memperbaiki penglihatan
√ Menaturalkan radikal bebas
√ Membantu mengurangkan katarak mata
√ Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
√ Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
√ Menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
√ Melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif
√ Mengurangkan risiko kanser
√ Mengurangkan keradangan atau bengkak
√ Meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
√ Meningkatkan stamina dan daya tahan badan
√ Meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
√ Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
√ Memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
√ Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
√ Menstablikan vitamin C & D dalam badan
√ Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
√ Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
√ Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti
disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)

tidak perlu bancuh, tiada botol besar, tanpa suntikan - cantik dan sihat semudah menelan tablet!

RM160/60 tablets/sebotol
Kandungan:
Bahan Aktif - 50mg L-Glutathione Murni setiap tablet
Penstabil/Penyalut - 200mg Microcrystalline Cellulose

sms/whatsapp/pm untuk pesanan 0148466814



















Friday, 3 October 2014

Kenapa anda MESTI pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda??

● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.

● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract.

● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita

vitamin c● Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari.

vitamin c*makanan tambahan untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.
* membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit.
* merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan lain-lain.
* juga terbaik untuk penglihatan, kuku, rambut, gigi.
* antioksidan semulajadi. 500kali lebih kuat berbanding vitamin E.
* menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti kanser, alzheimer, parkinson, diabetic, sakit jantung dan lain-lain.
 
                                           RADIGLOW
                                             radiglow

♧ DEALER SAH RADIGLOW♧
☆ PM / SMS / WHATSAPP #0148466814
☆ COD SEKITAR #KUANTAN
☆ FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA
☆ #nurbeautyforever .blogspot.com
☆ LIKE MY PAGE https://m.facebook.com/nurbeautyforever85

DRAMATIC RESULT HANYA DENGAN TABEX..

DRAMATIC RESULT HANYA DENGAN TABEX. SAKSIKAN DAN RASAI SENDIRI PERUBAHAN KULIT ANDA. CONFIRM LEBIH CANTIK MELETOP LETOP



Feedback pelanggan - result pori tertutup dan kulit lebih halus hanya dalam masa seminggu!


                              

Thursday, 2 October 2014

KELUARKAN SEMUA KEKOTORAN DALAM BADAN SEMUDAH MENELAN TABEX



Selain dapat benefit kecantikan & kesihatan yang lain:
• Sebagai anti penuaan keseluruhan
• Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
• Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit.
• Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
• Mencerahkan dan menyerikan kulit
• Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara keseluruhan
• Menghapuskan pigmentasi.
• Merawat penyakit kulit
• Menghaluskan kulit
• Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
• Membantu mengecilkan pori-pori kulit
• Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
• Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
• Mengurangkan parut
• Mencegah rambut gugur
• Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat
• Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia
• Meningkatkan tenaga secara dramatik
• Menguatkan sistem imunisi
• Memperbaiki penglihatan
• Menaturalkan radikal bebas
• Membantu mengurangkan katarak mata
• Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
• Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
• Menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
• Melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif
• Mengurangkan risiko kanser
• Mengurangkan keradangan atau bengkak
• Meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
• Meningkatkan stamina dan daya tahan badan
• Meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
• Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
• Memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
• Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
• Menstablikan vitamin C & D dalam badan
• Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
• Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
• Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)

RM160/btl
PROMO RM300/2 btls
FreePoslaju
KKm Approved

PM/whatsapp 0148466814 untuk order

PROMOSI AIDILADHA BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB 2014





SUPRISEEEEEE UNTUK BELVYAN TERSAYANG!!! ATAS PERMINTAAN RAMAI KITA ADE KAN SALE SEKALI LAGI. MURAH BANGATTT NI. JIMAT SEHINGGA RM30. BELI 2 JAR DAPAT PAKAI DI MUKA SAMPAI RUNCING HABIS. BOLEH PAKAI DI BADAN SAMPAI BERLEKUK!!  SUKE TAK?? SUKEE TAKKKK? KALO SUKE CEPAT CONTACT KAMI.. CEPAT2 SERBU SEBELUM OUT OF STOCK MCM SALE YANG LEPAS. NNT GIGIT JARI NK GOJES TIME RAYA NNT  #belvyasaleaidiladha


Belvya Aidiladha Promotion
 SEKOTAK RM75 SM / RM80 SS
JIMAT RM10
 2 KOTAK RM140 SM / RM 150 SS
JIMAT RM30

 SMS / WHATSAPP " PSS " KE #0148466814
 FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA 
HARGA ASAL RM85 SM / RM90 SS
 PROMOSI SAH DARI 1 OCT-10 OCT 2014
 DEALER DAN AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN

Tuesday, 30 September 2014

Tiada Yang Setanding Dengan Tabex

Memperkenalkan tabEX, rumusan ‘L-Glutathione Murni’ yang merupakan satu penemuan terbaru untuk kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh. Terdapat lebih 89,000 artikel penyelidikan perubatan yang diterbitkan di seluruh dunia berkenaan L-Glutathione ini mendapati kesan positif terhadap kecantikan dan kesihatan manusia. Ternyata tabEX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kecantikan menyeluruh, sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah, selain menjauhkan daripada 70 jenis penyakit berkait kekurangan Glutathione dalam badan.




                      


Apakah kebaikan dan fungsi tabEX untuk kecantikan?
Peranan terpenting tabEX untuk kecantikan termasuklah melambatkan proses penuaan kulit dan badan, mencerahkan kulit dan menghilangkan pigmentasi, merawat kulit berjerawat dan mengurangkan parut serta menyihatkan rambut dan kuku. Ribuan penyelidikan berkenaan merumuskan kebaikan L-Glutathione untuk kecantikan:

• Sebagai anti penuaan keseluruhan
• Mengurangkan kedutan, garis-garis halus dan tompok kering
• Menegangkan dan meningkatkan keanjalan kulit. 
• Melindungi kulit dari UVA & UVB dan radikal bebas.
• Mencerahkan dan menyerikan kulit
• Meyekatakan warna kulit muka dan badan secara keseluruhan 
• Menghapuskan pigmentasi.
• Merawat penyakit kulit
• Menghaluskan kulit
• Menghapuskan dan menghalang pembentukan semua jenis jerawat
• Membantu mengecilkan pori-pori kulit 
• Memulihkan jaringan struktur kulit yang rosak
• Mengurangkan selulit dan kulit ‘orange-peel’
• Mengurangkan parut
• Mencegah rambut gugur
• Merangsang pertumbuhan rambut & kuku yang sihat 
• Mencegah pembentukan lemak degil berkait peningkatan usia

Apakah kebaikan L-Glutathione tabEX untuk kesihatan yang optima?
• Meningkatkan tenaga secara dramatik
• Menguatkan sistem imunisi
• Memperbaiki penglihatan
• Menaturalkan radikal bebas
• Membantu mengurangkan katarak mata
• Memperbaiki jantung dan fungsi paru-paru
• Mengeluarkan logam berat seperti mekuri dari badan.
• Menyahtoksik dan meningkatkan fungsi hati
• Melindungi daripada penyakit-penyakit degeneratif 
• Mengurangkan risiko kanser
• Mengurangkan keradangan atau bengkak 
• Meningkatkan prestasi sukan dan pemulihan
• Meningkatkan stamina dan daya tahan badan
• Meningkatkan daya ingatan dan fokus minda
• Memperbaiki mood dan bertindak sebagai anti kemurungan
• Memperbaiki mutu tidur dan mengubati insomnia
• Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
• Menstablikan vitamin C & D dalam badan
• Mempercepatkan penyembuhan luka dan lecur
• Memperbaiki masalah tekak, telinga dan hidung
• Mengelakkan dari 70 jenis penyakit yang berkaitan dengan kadar Glutathione yang rendah dalam badan (Seperti disenaraikan dan hasil penyelidikan Dr. Robert Keller MD, MS, FACP, AAHIVS)

RM160/1btl/60bj
♧ DEALER SAH TABEX ♧
☆ PM / SMS / WHATSAPP #0148466814
☆ COD SEKITAR #KUANTAN
☆ FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA
☆ #nurbeautyforever.blogspot.com
☆ LIKE MY PAGE https://m.facebook.com/nurbeautyforever85