Pages

Thursday 21 March 2013

Siapa Mrs Josephine?


MRS. JOSEPHINE BERUSIA 40AN DAN MEMPUNYAI CUCU. BELIAU BERPENGALAMAN DALAM BIDANG KECANTIKAN DAN KULIT. WALAUPUN DEMIKIAN BELIAU SENDIRI TIDAK DAPAT LARI DARIPADA MASALAH KULIT DAN HORMON SEPERTI KEBANYAKAN WANITA PADA HARI INI. BELIAU JUGA TELAH MENGGUNAKAN BANYAK PRODUK YANG BERJENAMA YANG ADA DIPASARAN UNTUK KELIHATAN CANTIK DAN MUDA TETAPI MASIH DIBELENGGU DENGAN MASALAH YANG SAMA. SETELAH MENGGUNAKAN RANGKAIAN PRODUK SNE SELAMA LEBIH SETAHUN HASILNYA BELIAU DINOBATKAN SEBAGAI "JOHAN MRS. MALAYSIA ASIA QUEEN PADA TAHUN 2011".


PENTING UNTUK DI BACA BAGI PENGGUNA BEUTSKIN ESSENCE:

Saya sebagai stokis yang menjual BEUTSKIN ESSENCE & lain-lain produk keluaran SNE MARKETING seringkali menerima aduan daripada pelanggan yang menggunakan beutskin ini. Ada yang cakap " kenapa saya dah makan 1 bulan, 2 bulan, 4 bulan tak putih? Tak cerah mcm Adira dan banyak lagi aduan tentang kehampaan mereka menggunakan BEUTSKIN ESSENCE" Di sini saya ingin menjelaskan sejelas-jelasnya dan menerangkan secara terang-terangnya bagaimana untuk mendapat hasil yang diidamkan..

1. Jangan anda SET PADA FIKIRAN ANDA bahawa anda akan cerah seperti Adira. TIDAK SAMA SEKALI!! Hanya mereka yang mempunyai tona warna kulit yang sama dengan adira sahaja akan jadi secerah adira. Anda tahu bahawa dengan mengamalkan beutskin essence selalu, kulit anda akan cerah lebih kurang 40% daripada kulit asal. 40% itu sudah cukup cerah untuk kulit anda.

2. Beutskin Essence bukan hanya CERAH tetapi anda akan dapat kulit yang GEBU dan BERSERI serta jauh lebih muda daripada anda. Sebagai contoh anda boleh serach nama MRS. JOSEPHINE yang berusia 40-an tetapi memiliki tubuh dan wajah seperti gadis 20-an. TIDAK PERCAYA? BOLEH GOOGLE.

3. Kenapa tiada perubahan? Check balik apa yang anda makan. Adakah anda hanya makan BEUTSKIN sahaja? Sebenarnya mereka yang mendapat kesan yang optimum, pantas dan cepat adalah mereka yang menggunakan BEUTSKIN, SNE CAPSULE & EXCEL TEA.

4. Anda perlu juga semak cara makan anda. Adakah anda makan 4 bji beutskin, 4 biji sne capsule dan 3 x sehari excel tea DALAM SEHARI? Jika tidak itulah punca anda lambat dapat menikmati kesannya. Jika mahukan lebih pantas sapukan beutskin pada tubuh dan wajah dan sne capsule pada bahagian wajah yang berjerawat

5. Kenapa muka saya tumbuh JERAWAT?? Bukan anda sahaja mengalaminya, mereka yang lain juga mengalaminya. Lebih-lebih lagi mereka yang mengalami masalah resdung. Ini adalah tindak balas mengeluarkan segala kekotoran. Jadi Bersabarlah.

6. Seterusnya adakah anda makan suppliment untuk diet? Jika ada bermakna memang anda sia-sia sahaja menggunakan BEUTSKIN. Ini kerana supplimen diet akan menyerap segala nutrient2 dalam beutskin essence melainkan produk SLIMMERZ yang sememangnya bukan untuk diet tapi membentuk tesktur kulit yang halus dan muda.

7. Adakah anda minum 3 liter air masak sehari?

8. JUJUR saya katakan hasil yang memberansangkan dapat dilihat dalam 1 tahun pengambilan. Jika tak percaya, susun gambar anda setiap bulan dan bandingkan perbezaannya.

9. Jangan skip makan. Setiap masa makan dan ikut cara makan yang betul.

** Tambahan : Berselawatlah sebelum makan dan niat dengan cara yang betul bukan untuk tujuan menunjuk-nunjuk dan bermegah-megah. 


SO, PASTIKAN ANDA FOLLOW SEMUA STEP DIATAS. BERSEDIA UTK MENERIMA PERUBAHAN? JOM SIHAT & CANTIK DISAMPING DAPAT MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN BERSAMA SNE! 



BERMINAT MENJADI MOBILE STOKIS SNE?? HUBUNGI SAYA DENGAN KADAR SEGERA SUPAYA ANDA TIDAK KETINGGALAN MENJANA PENDAPATAN BERSAMA KAMI. 







Berminat boleh hubungi saya : 

sms/whatsapp : 014 8466814 (Nur Hidayah)
PM FB : nurbeautyforever
nurbeautyforever@gmail.com




No comments:

Post a Comment