Pages

Wednesday 14 May 2014

Soal Jawab Mengenai Belvya Perfect Shaping Scrub

Q & A BELVYA PSS

Q: Adakah saya dijamin kurus dan runcing apabila saya menggunakan belvya pss?
A : Secara klinikal 97% berjaya mengurangkan lemak, inci dan runcing. Kesan bergantung kepada individu,Testimoni mencecah 200 dalam masa 3 bulan pertama di pasaran.

Q : Adakah ibu mengandung, berpantang, myusu boleh mgunakan Belvya Pss?
A : Ya, ibu menyusu,masih berpantang boleh gunakan belvya. Bg hamil pun boleh cume tidak boleh disapu pd perut, pinggang dan payudara. Saranan kami apabila kandungan mencecah 6 bulan keatas

Q : Saya baru lepas bersalin czer, boleh ke saya menggunakan belvya pss pada perut?
A : Boleh guna belvya pss , tapi setelah 6 bulan bsalin czer.

Q : Adakah kulit yg sensetif dan berjerawat boleh menggunakan Belvya Pss?
A : Belvya pss sesuai utk semua skin malah belvya anti jerawat dan menghapuskan jerawat. selain itu kulit lebih licin lembut dan cerah.

Q : Jika kulit saya luka adakah saya boleh memakai Belvya Pss?
A : Tidak boleh. Seeloknya berhentikan memakai belvya pss sekiranya anda mempunyai luka

Q : 1 jar BELVYA PSS boleh tahan bp lama?
A : Tahan 1 bulan tapi ia juga bergantung kepada berapa besar kwsn yg ingin disapu dan kekerapan anda menggunakan belvya pss.

Q : Bolehkah Belvya Pss disapu pada payudara?
A : Boleh digunakan pada payudara utk tujuan membuang lemak dan menganjalkannya

Q : Apakah had umur pengguna belvya pss?
A : 13 tahun ke atas. sesuai utk lelaki dan perempuan

Q: Adakah belvya pss selamat digunakan setiap hari tanpa kesan sampingan?
A : Ya, belvya pss boleh digunakan setiap hari dengan selamat kerana belvya pss mempunyai kelulusan kementerian kesihatan NOT130500554K

Q : Adakah pantang yg perlu saya elakkan sepanjang pemakaian belvya pss?
A : Tiada pantang, cuma jika disertakan dengan diet yg sihat, senaman dll anda akan lebih cepat kurus.

Q : Apabila bdn dan muka saya dh kurus. saya masih boleh teruskan memakai belvya pss atau tidak?
A : Masih boleh teruskan seperti biasa

Q : Jika saya berhenti menggunakan belvya pss adakah muka dan badan saya akan kembali asal?
A : Susah untuk kembali kepada asal tapi jika tidak dikawal, lemak itu akan kembali ada pada badan dan muka anda.

Q : Bilakah tarikh expired date belvya PSS?
A: Expired date boleh tahan selama 2 tahun

No comments:

Post a Comment