Pages

Friday 28 December 2012

Panduan Pengambilan Dos Produk SNE





CATATAN                                                                                                                                                           Semua maklumat yang tercatat di sini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau menggantikan nasihat pakar perubatan bertauliah. Kesan dan pengalaman penggunaan produk adalah berbeza untuk setiap individu.

SEMUA MAKLUMAT SNE-DOS INI DIAMBIL DARIPADA BUKU "SNE 5 TEORI KOMPILASI PENYAKIT" KELUARAN SYARIKAT SNE MARKETING  SDN, BHD                                                                                                                         
  • Dos produk hanya sekadar rujukan umum sahaja dan boleh diselaraskan mengikut kesesuaian individu
  • Adalah disyorkan untuk mengambil Kapsul SNE 6 - 10 hari sebelum diambil bersama produk-produk lain
  • Semua produk boleh diambil serentak, walaupun dengan perut kosong dan boleh dikunyah mengikut pilihan individu
  • Sekiranya pengguna sedang mengambil preskripsi barat, produk haruslah diambil 30 minit sebelum atau selepas pengambilan ubat-ubatan tersebut
  • Sila patuhi nasihat pakar perubatan bertauliah sekiranya anda dinasihatkan untuk terus mengekalkan pengambilan preskripsi barat.





KEBERKESANAN PENGGUNAAN PRODUK SNE BERGANTUNG KEPADA PERKARA-PERKARA BERIKUT:-
  1. Penguna produk SNE kali pertama hendaklah membeli minima satu kotak Kapsul SNE dan mengambil dos awalan sebanyak 1 biji pagi dan 1 biji malam untuk 3 hari. Mulai hari ke 4 ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam (habiskan 1 kotak), dianggarkan mengambil masa 3 minggu. Selepas ini dos pengambilan perlu mengikut jenis penyakit, jumlah penyakit yang dihidapi dan tahap penyakit, dan hal ini juga akan menentukan kombinasi produk SNE yang perlu diambil oleh pesakit.  SILA RUJUK PANDUAN DALAM LAMAN WEB INI.
  2. Pengambilan dos perlu mengkut nasihat Ahli Berdaftar yang berpengalaman dan berpengetahuan mendalam tentang produk SNE atau Pakar Nutrisi dari Syarikat SNE Marketing
  3. Tempoh purata rawatan bagi penyakit peringkat serius dan kronik adalah antara 3 hingga 5 tahun. Ini bermakna penyakit kategori ini akan mengambil masa yang agak panjang untuk sembuh, terutama bagi pesakit-pesakit yang mengidap lebih dari satu jenis penyakit (walaupun bukan kronik).
  4. Apabila mula mengambil produk SNE untuk rawatan, pesakit biasanya akan mengalami "Tindak balas"  dalam berbagai bentuk, umpamanya demam selesema, demam, sakit urat saraf, sakit tumit, kerap kencing, bernafas kurang selesa dan sebagainya, bergantung kepada keadaan tubuh badan masing-masing. PESAKIT PERLU BERSABAR SEMASA PROSES "TINDAK BALAS" INI.
  5. Apabila pesakit telah mengalami tahap penyembuhan, dinasihatkan jangan terus berhenti mengambil kapsul SNE ini kerana proses penyembuhan sebenar berlaku dalam tempoh yang agak lama (minimum 3 tahun).
  6. Jika selepas tempoh 3 tahun penyakit telah sembuh sepenuhnya (hanya doktor bertauliah sahaja yang boleh mengesahkannya), pesakit dinasihatkan teruskan pengambilan Kapsul SNE untuk tujuan pengekalan dan pencegahan dari penyakit kembali.
  7. Kita harus sedar bahawa walaupun kita tidak mengidapi apa-apa penyakit, tetapi kita tidak berupaya menjaga gaya hidup kita seharian yang boleh memastikan kita terus sihat. Oleh itu KITA BIARKAN KAPSUL SNE MEMBANTU MENJAGA KESIHATAN KITA. BELANJAKAN SEDIKIT DARI PENDAPATAN KITA UNTUK MENJAGA SUPAYA KITA TERHINDAR DARI SAKIT. Insya Allah. "Allah tidak akan mengubah nasib kita kecuali kita sendiri yang sanggup mengubahnya"
  8. Petua sembuh ialah: YAKIN, USAHA, ISTIQAMAH (KONSISTEN) DAN BERSERAH KEPADA ALLAH.
CARA PENGAMBILAN .

Semua Produk SNE adalah berasaskan Ektrak 100% dari tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan Organik yang juga 100% bebas dari sebarang pencemaran
Produk SNE adalah dalam kategori Suplemen Makanan Kesihatan. Oleh itu pengambilannya adalah 100% selamat walaupun ia diambil dalam jumlah yang banyak. Fungsinya adalah membekalkan makanan kepada sel-sel dalam badan dengan kualiti dan jumlah nutrien yang tinggi. Hasilnya semua organ dalam badan akan kekal dan bertambah sihat serta berfungsi secara optimum. Antara fungsi utamanya ialah:-
  • Membuang toksin
  • Menyeimbangkan hormon
  • Meningkatkan sistem "imune" (daya tahan) badan
  • Menguatkan sel-sel yang lemah
  • Menggantikan sel-sel yang mati dengan sel-sel baru

Cara pengambilan produk SNE bagi penyakit-penyakit tahap biasa dan sederhana :-

(Contoh-contoh penyakit kategori ini: Sakit Sendi/urat, Kebas kaki dan tangan, Campak, Sembelit, Gaut, Buasir, Angin, Jerawat, Panau, Kurap, Luka, Darah Tinggi, Lemah Jantung, Jantung Berlubang, Bengkak Hati, dan Resdung)

Pertama kali mengambil Kapsul SNE: Mulakan dengan 1 pagi dan 1 malam untuk 3 hari. Hari keempat ambil 2 pagi dan 2 malam (selepas habiskan 1 kotak, boleh tambah menjadi 3 pagi dan 3 malam jika tindakbalas perlahan)
Untuk semua pesakit yang telah pernah ambil dan habiskan 1 kotak SNE, teruskan pengambilan dos SNE 2 pagi dan 2 malam. Jika penyakit itu teruk sedikit, ambil 3 pagi dan 3 malam.

Panduan Pengambilan Dos  Produk SNE Bagi Kategori Serius/Kronik
(Kod Produk: SNE = S; Atercardy = A; Wis-D = W)
Pertama kali mengambil Kapsul SNE: Mulakan dengan 1 pagi dan 1 malam untuk 3 hari (Ini untuk mengelak daripada kesan tindakbalas yang kuat). Hari keempat ambil 2 pagi dan 2 malam (selepas habiskan 1 kotak, boleh tambah menjadi 3 pagi dan 3 malam,habiskan 1 kotak. UNTUK KOTAK KE 3 DAN SETERUSNYA, IKUT JADUAL DI BAWAH:-

 PENYAKIT KOD PRODUKDOS   PAGI DOS T/HARI DOS MALAM 
SEMUA JENIS KANSER S 5S 5S 5S
SEMUA JENIS PENYAKIT JANTUNG  S DAN A  5S, 2A 5S 5S, 2A
SEMUA JENIS PENYAKIT BUAH PINGGANG  S DAN A 5S 5S 5S
DIABETES/KENCING MANIS  S, A DAN W 5S, 2A, 2W 5S 5S
SEMUA JENIS PENYAKIT KULIT  S DAN A 5S, 2A 5S 5S, 2A

PERINGATAN:-

PESAKIT-PESAKIT YANG 

MENGAMBIL PRODUK SNE AKAN 

MENGALAMI KESAN TINDAKBALAS 

SELEPAS MENGAMBILNYA. 

BIASANYA ANTARA 2 HARI HINGGA 2 

MINGGU, DAN IA ADALAH BERSIFAT 

SEMENTARA SAHAJA. KESAN 

TINDAKBALAS INI BERBEZA-BEZA

 ANTARA SEORANG DENGAN 

SESEORANG YANG YANG LAIN

, BERGANTUNG PADA KEADAAN 

BADAN, JENIS, TEMPOH DAN TAHAP

 PENYAKIT MASING-MASING.




Untuk order or pertanyaan lanjut :

SMS/ WHATSAPP : 014-8466814 (NUR

 HIDAYAH)

PM FACEBOOK : nurbeautyforever

email : nurbeautyforever@gmail.com

No comments:

Post a Comment