Pages

Wednesday 6 February 2013

Tipskan HILANGKAN JERAWAT, Mencantikkan dan Menyihatkan Kulit Muka DENGAN TREENEA VCO













1. Gunakan pembersih muka untuk membuang solekan dan kesan kotoran pada permukaan, dan bilas dengan air suam untuk membuka liang anda. DENGAN cara ini Treenea VCOA akan dapat masuk ke dalam liang roma anda dan menolak keluar kotoran dan toksin.

2. Minyak kelapa adalah pepejal pada suhu bilik, tetapi haba badan anda akan cair dengan cepat. Gunakan hujung jari anda untuk perlahan-lahan mengurut VCO pada muka anda dalam gerakan membulat. Biarkan VCOA meresap ke  muka anda selama kira-kira dua puluh minit. Urut selama 5 minit, kemudian biarkan ia selama 5 minit, dan urut selama 5 minit lagi. Teruskan untuk dua puluh minit keseluruhan.

3. SELEPAS dua puluh minit, bilas VCO dari muka anda dengan teliti.  Proses ini agak sukar sedikit kerana minyak adalah umumnya sukar untuk dibersihkan. Setelah dibilas, gunakan sedikit pembersih muka untuk membuang mana-mana minyak yang masih tidak dapat dibersihkan. Bilas lagi, dan usap muka perlahan-lahan anda kering.

4. Jika anda melakukan ini setiap hari, anda akan melihat PERUBAHAN dalam beberapa hari penggunaan. JIKA JERAWAT KELUAR PADA AWAL PERCUBAAN, Ini adalah perkara biasa, VCO membawa toksin ke permukaan. Perubahan dan kesan akan nampak dalam masa 3 hari, dan kulit akan jadi sihat dan lebih cantik :) 

# sila cucuk hujung treenea dengan jarum dahulu.


JANGAN RISAU, TREENEA VCOA TIDAK AKAN membuatkan kulit and lebih berminyak atau bersifat komedogenik yang akan menyebabkan liang roma tersumbat, malah beberapa krim jerawat menyenaraikan MINYAK KELAPA sebagai /antara BAHAN dalam produk mereka

TREENEA VCOA akan membersihkan liang ROMA dari kotoran, 
MEMBUANG toksin, menghilangkan parut jerawat, 
dan menjadikan kulit anda lembut dan licin

SELAMAT MENCUBA 


Untuk order or pertanyaan lanjut :

SMS/ WHATSAPP : 014-8466814 (NUR  
  
 

HIDAYAH)

PM FACEBO
 


email : nurbeautyforever@gmail.com

isikan form di atas ( how to order)

credit to http://www.treenea2u.com

No comments:

Post a Comment