Pages

Tuesday 25 June 2013

PAKEJ IBU HAMIL SNE

Assalamualaikum.
Hari ni saye nak share sekali lagi supplement yang saye ambil sepanjang kehamilan saya.. Kalau sebelum nih tentang jerawat..( boleh tgk kat link SINI), now cite pasal set kehamilan SNE untuk ibu mengandung pulak. Setiap hari saya ambil 4bj SNE KAPSUL dan 2 bj WIS D ESSENCE untuk kecergasan ketika hamil. 2 produk ini disarankan oleh upline saye dalam SNE. Boleh tengok sendiri testimoni di bawah perbezaan ibu yang amalkan SNE KAPSUL dan ibu yang tidak amalkan SNE KAPSUL sepanjang kehamilan. 


Berbeza bukan...so saye pon nak kulit baby saye nanti putih gebu... =) Insyaallah.
SNE KAPSUL mengandungi 200 jenis vitamin yang sangat baik untuk kecantikan kulit ibu dan anak di samping meningkatkan imunisasi ibu dan juga anak. Selain itu, kestabilan kesihatan ibu dan anak turut ditingkatkan.
Bagi ibu-ibu yang dapat penyakit kencing manis semasa hamil, saya sarankan juga pengambilan SNE KAPSUL. Pengalaman saya sendiri, yang mendapat penyakit tersebut semasa hamil ni. SNE Kapsul menurunkan paras gula dalam badan. Bulan 4 aritu adik  saya bertunang. Banyak la makan makanan manis sebab ade candy buffet. Segala macam kek ngn coklat ade. Sedap2 pulak tuh..makan tak hingat dunia. 



Kebetulan minggu tu kene minum air gula untuk check kandungan gula dalam darah kat klinik. Lepas seminggu nurse call..die kate gula tinggi (rase nak nangis je bile dengar result tuh..) my upline suggest amik 4 biji SNE Kapsul (sebelum ni amik 2 biji sehari je). Lepas  seminggu check gula lagi..Alhamdulillah result antara 4 hingga 5 je (sejam sebelum amik darah tuh minum kopi kat black canyon..hihihi). Kali ke 2 check gula pon result mantain  4 -5 sahaja. Syukur..


WIS D ESSENCE pula berfungsi untuk menstabilkan emosi semasa hamil dan sangat membantu dalam proses pembentukan awal otak bayi yang sempurna. Insyaallah selain kulit cantik, saya juga nak anak saya cerdik dan pintar. ...=)



So, ibu2 yang sedang mengandung boleh dapatkan set kehamilan SNE. Insyaallah sangat berbaloi. 

PROMOSI!!!

Wis-D Essence SEKOTAK (60 BIJI) = RM189.00 + FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT

SNE Kapsul SEKOTAK (60 BIJI) : RM198.00 + FREE POSTAGE + FREE MEMBERSHIP + FREE GIFT


UNTUK ORDER :
SMS/WHATSAPP : 014-8466814
PM FB PAGE :  nurbeautyforever85 













No comments:

Post a Comment