Pages

Sunday 15 November 2015

FOREVER ABSORBENT-C







Mahukah anda menjaga kesihatan dengan cara mudah dan sebagai bonus, anda dapat kulit yang cantik dan cerah, bukan sahaja pada wajah tetapi seluruh badan anda!
Cantikkan dan cerahkan kulit dan wajah anda dari dalam dengan cara yang lebih selamat. Tak perlu buat suntikan vitamin ke kulit anda. Lakukannya dengan cara yang lebih selamat, semulajadi dan lebih murah. Kulit lebih cantik di keseluruhan tubuh, bukan sekadar di wajah anda! Anda boleh dengan Forever Absorbent-C! 
Picture
Tumbuhan yang kita makan mengandungi beribu-ribu bahan kimia semula jadi yang dipanggil fitonutrien atau fitokimia. Bahan kimia inilah yang membantu melindungi tumbuhan-tumbuhan berkenaan daripada kuman, kulat, serangga, dan ancaman lain.

      Apabila anda makan atau minum daripada tumbuhan yang mengandungi fitonutrien, ia membantu mencegah penyakit dan menjaga tubuh anda supaya dapat berfungsi dengan betul.

Apakah perbezaan Forever Absorbent-C dengan vitamin C yang lain.


Vitamin C adalah larut air. Kesannya, ia boleh tersingkir daripada badan (3-4 jam) dengan mudah sekali. Forever Absorbent-C dihasilkan dengan mengikat vitamin C kepada serat oat.  Ini menghasilkan kesan seperti span. Hasilnya, Vitamin C tidak akan mengurangkan dengan segera, dan tinggal dalam sistem penghadaman untuk tempoh yang lebih lama, membolehkan badan menyerap kesemua 100% vitamin C secara berterusan. Teknologi ini berpaten dan tidak boleh ditiru oleh mana-mana pengeluar lain selain daripada Forever Living.

      Vitamin C dalam Aborbent-C diperolehi daripada buah oren, betik dan buah-buah eksotik lain yang masak sendiri di bawah sinaran matahari dan bukannya diperam dalam gudang.  Ia tinggi dengan bioflavonoid , tinggi kadungan vitamin C dan mampu memenuhi keperluan harian anda.  Rasanya yang enak menyebabkan ia juga digemari oleh kanak-kanak.

Kenapa kita perlu mengambil vitamin C?


Kerana badan manusia tidak boleh menghasilkan vitamin C dengan sendiri. Kita memperolehi vitamin C dengan cara meminum atau makan makanan yang mengandugi vitamin C. Malangnya, agak sukar untuk kita terus mengambil sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari secara berterusan kerana kesibukan harian. Tambahan pula, vitamin C semulajadi dalam buah-buahan yang kita makan sangat mudah meresap dan hilang.

      Dengan cara hidup sekarang, cuba fikirkan, sanggupkah anda membawa beberapa biji oren bersama anda, ke mana saja anda pergi, sepanjang hari untuk memastikan anda mendapat vitamin C yang secukupnya. Dan sekalipun anda makan buah oren tersebut, kadungan vitamin C di dalamnya telahpun berkurangan kerana ia sangat mudah hilang bersama kesegaran buah oren tersebut.

Dalam keadaan cuaca yang sejuk dan lembab, vitamin C adalah satu kemestian untuk membantu anda mencegah selsema.

Lain-lain kelebihan Absorbent-C:

a)   memberi kesan alkali dalam badan sama seperti buah lemon

b)   meningkatkan daya tahan badan

c)   membantu membakar tisu lemak untuk orang yang sedang mengamalkan diet.

d)   membantu meningkatkan tenaga dalam badan

e)   menjaga kesihatan tulang dan sendi untuk orang yang aktif bergerak

f)    mengekalkan kandungan vitamin C dalam badan. (Dan jika anda perokok, tahukah anda bahawa merokok sangat cepat mengurangkan kandungan vitamin C daripada badan anda)

g)  mencantik dan mencerahkan kulit secara keseluruhan – bukan sekadar di wajah anda. Lebih selamat daripada membuat rawatan suntikan ke kulit wajah. Perubahan secara beransur-ansur lebih baik daripada rawatan suntikan yang mahal dan agak menyakitkan.
HARGA : RM63 ( 100 biji)
HARGA AHLI : DISKAUN 15%
HARGA VIP : DISKAUN 35-48 %

PSSTTTTT....PROMOSI UNTUK KEAHLIAN..HANYA RM45. HARGA ASAL UNTUK JADI AHLI RM90. SAH SEHINGGA 31 MAC 2016


BERMINAT ?? WHATSAPP 0148466814


JOM TENGOK DEMO KEBERKESANAN ABSORBENT-C FOREVER





No comments:

Post a Comment