Pages

Saturday 3 March 2012

Review D'Apple Fiber







Ramai kalangan rakyat negara kita menghadapi masalah perut buncit dan obesiti. Penyelesaian untuk mengatasi masalah tersebut harus dicari sebelum ia menjadi bertambah serius. Seseorang yang obes akan berhadapan dengan masalah ketidakseimbangan tubuh badan. Kaki dan lutut menjadi sakit kerana berat gara-gara mahu menampung badan yang berat selain risiko penyakit jantung, kencing manis dan cepat letih.

Penyakit tersebut salah satunya disebabkan lemak berlebihan yang tidak terbuang sehingga menyaluti bahagian yang penting dalam badan. Baik lelaki atau wanita, salah satu bahagian badan yang menjadi perhatian adalah perut. Perut yang tidak dijaga bukan sahaja memberi kesan besar terhadap penampilan bahkan menggambarkan tahap kesihatan seseorang.


D Apple Fiber jalan penyelesaian untuk anda! Cubalah sekarang!!!






Gabungan organik epal menerusi fiber kolagen dan stem sel dikatakan membantu pembuangan lemak berlebihan tanpa cirit birit.

Epal dianggap raja buah-buahan yang boleh mengawal paras kolestrol secara semula jadi. Fiber dalam epal pectin tinggi. Ia boleh bergabung dengan kolestrol dan membuang lemak tidak baik sebelum lemak diserap ke dalam badan, mengawal paras glukos darah, menghalang naik turun glukos secara tiba-tiba, mengekalkan tekanan darah yang normal, mengelak sembelit, membuang toksin dari kolon dan menyelesaikan ketidakselesaan reumatik dengan meneutral asid kristal.

D Apple Fiber mengandungi organik epal fiber dan kolagen yang tinggi membantu mengawal perut buncit, sembelit dan obesiti. Selain pengambilan makanan tambahan, organik epal fiber merupakan keperluan harian dalam pemakanan kita. Setiap individu memerlukan 25 hingga 30 gram fiber sehari untuk membantu detoksifikasi dalam badan.

Serat larut ini juga membantu mengurangkan lemak berlebihan iaitu kolestrol dalam badan. Bagaimanapun ramai yang tidak menyedari bahawa tidak mudah bagi mereka untuk mengambil jumlah serat yang diperlukan setiap hari sebelum lemak diserap ke dalam badan. Fiber epal juga bertindak membuang toksin daripada dalam kolon dan mengawal fungsi usus serta dapat mengelakkan daripada sembelit.

Produk ini berbeza daripada produk lawas yang lain kerana ia tidak menyebabkan pengguna berasa sakit perut seperti memulas dan cirit-birit. Dalam pada itu, fungsi kolagen dalam DApple Fiber mengelakkan kulit berkedut dan menjaga kehalusan kulit. Ini kerana kolagen mempertahankan elastisi kulit, memperbaiki sendi, tulang dan kulit menjadi licin.
Kajian menunjukkan stem sel epal pula meningkatkan pertumbuhan sel badan, melindungi sel daripada tekanan dan mengurangkan kulit berkedut.





Apa kata mereka?





Apa kata duta: Adila

Sebagai seorang artis, dengan usia saya yang masih muda (25 tahun) saya perlu menjaga penampilan selain muka, ianya adalah tubuh badan. Perut adalah yang paling utama yang saya berikan perhatian. BUNCIT.

Itulah yang paling saya bimbang.Untuk menjaga dan mengekalkan perut saya daripada masalah buncit, saya perlu jaga dan beri perhatian daripada sekarang. Pengambilan satu sachet selepas makan malam pasti saya akan melalui pembuangan dikeesokkan harinya (lemak, minyak dan kolestrol yang tidak diperlukan terbuang). Manakala kolagen yang terkandung didalamnya membuatkan kulit di bahagian perut atau seluruh badan halus dan anjal. Dengan kandungan kolagen ini juga, ia memberikan tenaga kepada saya sepanjang hari.

Perut kempis... badan langsing... dan kulit saya pun bertambah cantik bersama Fiber Kolagen dan Apple Stem Cell. Mulakan penjagaan dari sekarang sebelum lemak terkumpul yang mengakibatkan BUNCIT

















INGAT!!!! PERUT BUNCIT DAN OBESITI TIDAK MENGENAL USIA!!!!
DAPATKAN D'APPLE FIBER HARI INI JUGA...




1 comment:

  1. untuk hilang sakit lutut dan sendi, parut, luka, kebas dan lenguh dengan berkesan sapu minyak DABUS Aromaterapi 3-5 kali sehari. sakit anda beransur hilang dalam masa 2-5 hari.

    ReplyDelete