Pages

Tuesday 22 March 2016

Khasiat Bee Pollen Forever Living

Forever Living BEE POLLEN merupakan salah satu daripada BEE PRODUCTS keluaran FOREVER LIVING. Seribu satu  manfaat yang boleh diperolehi daripadanya.






Apakah itu Bee Pollen? Tahukah anda? Hee... Bee Pollen berasal dari kata lebah (Bee) dalam bahasa inggeris dan Pollen (serbuk sari bunga Jantan atau debunga lebah yang di ambil oleh lebah dan digunakan sebagai makanan utama bagi seluruh koloni lebah madu. Selain istilah Bee Pollen, para penternak lebah juga memanggil ia sebagai "Roti Lebah". Proses pengambilan pollen oleh lebah sendiri sangat sederhana di mana sewaktu lebah menghisap nektar dari bunga, serbuk sari/debunga lebah bersama nektar dan liur  lebah terkumpul dan kemudian disimpan pada kantung pollen yang terdapat pada kaki lebah. Bee Pollen adalah merupakan unsur reproduksi jantan pada tumbuhan yang berbentuk debu halus yang berwarna kuning keemasan.

Bee Pollen dan madu adalah satu-satunya sumber makanan yang mengandungi 22 zat gizi yang diperlukan untuk nutrisi yang seimbang dan kesihatan yang menyeluruh. Kerana ini Bee Pollen di anggap makanan bergizi lengkap sehingga sering disebut SUPER FOOD. Pembentukan makanan super (superfood) adalah fenomena yang jarang terjadi secara alamiah. Makanan super diperoleh dari sumber makanan yang memiliki kandungan gizi berkualitas yang kompleks. Bee pollen merupakan makanan super paling terkenal. Fitonutrien yang ditemukan pada Bee Pollen jumlahnya ribuan. Zat gizi yang termasuk dalam kategori polifenol ini berfungsi sebagai ANTI-OKSIDAN. Bee Pollen mengandung anti- oksidan yang paling aktif di antara bahan makanan lain.
Ok..lepas dah tau serba sedikit pasal bee pollen ni, jom saya share kepada anda semua KENAPA BEE POLLEN Forever Living BERBEZA dari yang lain????Rasa-rasa boleh agak tak???
Berpunca dari Gurun Besar Sonoran di Arizona yang merupakan rumah kepada beribu-ribu pelbagai jenis bunga yang bebas daripada pencemaran. Ini adalah penting untuk memastikan produk tidak tercemar dengan unsur-unsur yang tidak sihat.Forever Bee Pollen diekstrak daripada sarang lebah dan "immediately freeze-dried" untuk membuang/mengeluarkan lebihan air daripada produk Bee Pollen, manakala elemen-elemen lain ditinggalkan tanpa terjejas didalam Bee Pollen. Maksudnya, khasiat Bee Pollen tidak hilang dan masih terpelihara dalam setiap tablet Forever Bee Pollen. 100% Bee Pollen ASLI dengan ditambah denganROYAL JELLY DAN MADU untuk mengikat komponen-komponen menjadi tablet danmemiliki khasiat yang berganda.

Manfaat-manfaat:
Nutrisi untuk DETOKS bagi PENJAGAAN BENTUK BADAN:
Membantu untuk mempertingkatkan kadar pembakaran lemak dalam badan

Nutrisi untuk MASALAH KEBOTAKAN LELAKI:
Mengandungi Zink yang boleh membantu mengurangkan pertukaran testosteron kepada DHT. Debunga lebah juga kaya dengan folat,Vitamin B Kompleks dan mineral penting yang lain untuk rambut yang sihat.

Nutrisi untuk KESIHATAN WARGA TUA:
Mengandungi pelbagai spektrum sebatian pemakanan termasuk Vitamin B, 22 jenis Asid Amino, Magnesium, Zat Besi, Zink, Mangan,Kuprum dan pelbagai Enzim.100% debunga lebah tulen,tidak mengandungi bahan pengawet, warna atau perisa tiruan.

Nutrisi untuk MASALAH HIPOTIROIDISM:
Kaya dengan pelbagai nutrien termasuk vitamin, mineral,asid amino,karbohidrat dan enzim yang dapat mengekalkan kesihatan secara keseluruhan.Sumber yang baik bagi Vitamin B kompleksyang penting bagi melepaskan tenaga dari makanan dan meningkatkan tahap metabolisme tubuh.

Nutrisi untuk KESIHATAN GINJAL:
Mengandungi pelbagai spektrum sebatian pemakanan termasuk Vitamin B, 22 jenis Asid Amino, vitamin B kompleks, vitamin lain, enzim aktif,mineral dan bioflavonoid.Kaya dengan Vitamin B kompleks yang penting untuk memelihara kesihatan ginjal.

Nutrisi untuk KESIHATAN PROSTAT:
Debunga lebah adalah kaya dengan zinkyang bermanfaat untuk kesihatan prostat dan sperma.Debunga lebah membantu mengurangkan penghasilan dihidrotestosteron(DHT)daripada testosteron;ini membantumelambatkan pertumbuhan tisu prostat yang berlebihan.

Nutrisi untuk KEHAMILAN:
Mengandungi kesemua Vitamin B yang diperlukan untuk penghasilan sel darah merah dan juga meningkatkan tahap tenaga ibu hamil.

Nutrisi untuk KESUBURAN LELAKI:
Membekalkan Zink,mineral penting untukkesihatan sperma.Bee Pollen jugamembantu meningkatkan tahap tenaga lelaki.

Nutrisi untuk ANEMIA:
Mengandungi spektrum lengkap 22 jenis asid amino dan vitamin B kompleks ( termasuk vitamin B12 dan asid folik) yang berguna untuk pembentukan sel darah merah dan mengurangkan keletihan.

Harga Pasaran Forever Bee Pollen adalah RM 60 SAHAJA untuk 100 tablet. Dengan pengambilan 3 biji sehari, satu (1) botol Forever Bee Pollen mampu bertahan selama sebulan atau lebih tepat 33 hari

Berminat ??
Whatsapp  +60148466814 
Harga : rm60 
Harga ahli : less 15%
Harga vip : less 35%

Promosi untuk menjadi ahli hanya rm45 
Sah sehingga 31 mac shj. Harga asal untuk jadi ahli rm90. 

No comments:

Post a Comment