Pages

Wednesday 2 March 2016

TIPS PENGAMBILAN BEE HONEY FOREVER LIVING =)



Sedikit TIPS Rawatan FOREVER BEE HONEY yg boleh digunakan.
Selamat Mencuba! :

🐝GASTRIK
Dinasihatkan agar makan 2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY sebelum sarapan, 2 sudu kecil sebelum makan tengahari dan dua sudu kecil sebelum tidur malam.

🐝DEMAM
Ambil 2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY dan campurkan dengan air putih diminum sebelum sarapan , sebelum makan tengahari dan sebelum tidur (3 kali sehari) .

🐝KANSER USUS
Boleh disembuhkan dengan gunakan FOREVER BEE HONEY yang dimakan sebanyak 3 sudu kecil dengan air putih sebelum sarapan pagi, 1 sudu kecil dengan segelas air putih sebelum makan tengahari dan 2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY dengan segelas air putih sebelum tidur malam.

🐝CIRIT BIRIT
Campurkan 2 sudu FOREVER BEE HONEY dengan barli dan teh hijau bersama segelas air putih diminum sebelum sarapan dan sebelum tidur malam.

🐝ANTIBIOTIK
1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY dicampurkan bersama ½ sudu kecil jintan hitam dan diminum 3 kali sehari

🐝BATUK
1 biji bawang putih dihaluskan + 2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY. Minum sekaligus 4 kali sehari. Ulangi 3-7 hari. Atau: 1 biji limau nipis + 1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY. Limau nipis diperah dalam air FOREVER BEE HONEY. Minum 3 kali sehari

🐝BIBIR PECAH
1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY di tempat bibir yang pecah

🐝KENCING MANIS
dinasihatkan agar makan 1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY sebelum sarapan, 1 sudu kecil sebelum makan tengahari dan 1 sudu kecil sebelum tidur malam.

🐝BENGKAK/BENJOL
1 sudu besar FOREVER BEE HONEY + 1 biji limau nipis + 1 sudu besar kapur sireh + 1 biji kuning telur ayam kampung Campurkan sehingga sebati dan sapu pada bengkak

🐝CERDAS
2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY+ 1 sudu besar minyak zaitun + 3 biji kismis + 3 sudu pati kurma. Kismis dilumatkan kemudian dicampurkan dengan semua bahan yang lain, atau makannya secara berbiji. Boleh juga diminum atau ditelan sebelum sarapan dan sebelum tidur.

🐝CERGAS
Minum 1-2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY 3 kali sehari. Iaitu pagi sebelum sarapan, tengah hari dan malam sebelum tidur.

🐝DARAH TINGGI
1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY di minum secara terus menerus 3 kali sehari.

🐝DARAH KURANG (Anemia)
Makan 3 sudu kecil FOREVER BEE HONEY 3 kali sehari.

🐝KUDIS
7 biji bawang merah + 2 sudu besar FOREVER BEE HONEY, sebatikan dan sapukan pada tempat kudis.

🐝LUKA
Sapukan pada luka. Gunakan FOREVER BEE HONEY dalam kuantiti yang sesuai jika lukanya besar. Insya allah ada perubahan positif dalam masa 1-2 minggu.

🐝SAKIT JANTUNG
6 sudu kecil FOREVER BEE HONEY + segelas air suam. Minum 3 kali sehari. Bagi yang agak kronik, minum 1 sudu besar madu terus menerus 3 kali sehari tanpa henti selama 2 bulan, insya Allah ada perubahan yang positif.

🐝SAKIT PINGGANG
1 biji telur itik + 4 sudu kecil FOREVER BEE HONEY, kacau rata dan terus minum. Lakukan setiap di awal pagi (subuh).

🐝SAKIT PERUT
(memulas) Minum 1-2 sudu besar FOREVER BEE HONEY 3 kali sehari atau semasa sakit bersama sedikit air suam

🐝SESAK NAFAS
3 sudu kecil FOREVER BEE HONEY + 1 biji jus segar lobak putih, minum 2 sudu besar 3 kali sehari.

🐝SUSAH TIDUR
2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY+ segelas air suam. Campurkan dan minum air madu tersebut

🐝SEMBELIT (susah buang air besar)
2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY+ segelas susu di minum setiap 4 jam.

🐝SERAK (Hilang Suara)
1 inci halia (tumbuk halus) + 2 sudu kecil FOREVER BEE HONEY lalu ditelan. Lakukan 2 kali sehari hingga sembuh.

🐝SELERA MAKAN
Minum 1-3 sudu kecil FOREVER BEE HONEY 3 kali sehari

🐝ANAK KENCING MALAM
Perah sedikit lemon diatas sesudu kecil FOREVER BEE HONEY. Minta si kecil hirup bancuhan tersebut secara perlahan-lahan.Lakukan dua kali sehari iaitui pada pagi dan sebelum masuk tidur

🐝KESIHATAN ANAK
FOREVER BEE HONEY mengandungi pelengkap gizi dan vitamin dan ianya amat sesuai untuk makanan tambahan dan minuman anak-anak.

🐝UNTUK LELAKI

🐝Lemah Syahwat
3 sudu kecil FOREVER BEE HONEY+ 3 biji lada putih atau lada hitam + 1 inci halia + 1 biji limau nipis + 1 sudu besar kopi + 1 sudu besar kicap manis + 1 biji kuning telur ayam. Caranya, lada dan halia ditumbuk halus lalu digaul dengan semua bahan di atas. Minum 2-3 jam sebelum tidur.

🐝Menambah Eraksi (ketegangan )
11 biji lada putih atau lada hitam + 3 biji bawang putih ditumbuk sampai halus + 1 biji kuning telur ayam + 2 sudu besar FOREVER BEE HONEY. Minum selama seminggu.

🐝Mani Cair
5 biji kemiri/buah keras ditumbuk halus + 1 biji kuning telur ayam + 1 sudu besar FOREVER BEE HONEY. Minum selama seminggu.
Menguatkan dan Mengeraskan alat kelamin (Minum) 20 biji bawang merah + 20 biji bawang putih diperah dan diambil airnya, campurkan FOREVER BEE HONEY sebanyak air perahan bawang tadi, lalu dimasak sampai air bawangnya hilang, minum 3 sudu kecil selama 7 hari.

🐝UNTUK WANITA
Muka:
Untuk mengindah wajah air muka yang kering tidak berseri. Bahan: FOREVER BEE HONEY, Minyak Zaitun, air sejuk dan air suam. Caranya, basuh muka dengan air sejuk dan biarkan 3 minit kemudian lumurkan muka dengan FOREVER BEE HONEY selama 15minit. Kemudian bilas muka dengan air suam dan biarkan kering. Kemudian lumuri muka dengan minyak Zaitun. Insya allah ada perubahan yang positif setelah diamalkan selama 1 minggu.

🐝Meremajakan Kulit Muka
½ cawan tepung gandum + 2 sudu besar FOREVER BEE HONEY + putih telur secukupnya hingga terbentuk pastE untuk masker. Sapukan ke wajah hingga rata, biarkan selama 1 jam. Setelah itu bersihkan dengan air suam dan air sejuk secara bergantian. Gunakan air sejuk pada bilasan terakhir. Lakukan dengan kerap hingga anda memiliki wajah yang bersih, halus, licin dan bercahaya sehingga kelihatan lebih muda.

🐝Menghilangkan kedut Wajah
1 biji telur ayam + 1 sudu besar FOREVER BEE HONEY dikacau rata dan biarkan selama 30 minit. Kemudian bersihkan dengan air suam dan air sejuk secara berselang seli diakhiri dengan air sejuk. Cara ini juga digunakan untuk melicinkan serta menghaluskan kulit tubuh yang lain.

🐝Menghaluskan Kulit Tangan
2 sudu besar FOREVER BEE HONEY + 1 biji perahan limau nipis dikacau rata lalu disapukan keseluruh kulit tangan hingga rata sambil diurut dan dipicit dan biarkan selama 30 minit. Kemudian cuci dengan air suam dan diakhiri air sejuk. Apabila sering dilakukan maka kulit tangan anda akan menjadi sangat halus dan lembut.

🐝Jerawat dan Bintik Hitam
di Wajah 1 gelas air suam + 2 sudu besar FOREVER BEE HONEY dan dikacau rata lalu disapukan ke wajah hingga rata dan dibiarkan selama 20 minit.Kemudian cuci dengan air suam dan yang terakhir air sejuk. Amalkan minum 2 sudu kecil madu 3 kali sehari sebelum makan.

🐝Ibu mengandung
Amalkan 1 sudu kecil FOREVER BEE HONEY pagi sebelum sarapan serta malam sebelum tidur,inshaallah mudah melahirkan anak, anak bebas penyakit kuning..
🐝🐝🐝🐝🐝

No comments:

Post a Comment