Pages

Monday 21 March 2016

SET KESUBURAN FOREVER LIVING PRODUCTS

Ketidaksuburan boleh berlaku kepada Suami atau Isteri atau Kedua-duanya sekali. Kita tidak akan tahu selagi kita tidak menjalankan pemeriksaan doktor. Ketidaksuburan dikalangan lelaki dan wanita mungkin dikaitkan dengan kekurangan hormon dalam badan kita. Sebelum saya pergi dengan lebih lanjut, perlu diingati bahawa setiap pelaburan atau usaha dalam mengamalkan suplemen pemakanan yang berkualiti untuk masalah ini, ia akan mengambil masa sekurang-kurangnya 3 bulan untuk telur belum matang dalam ovari menjadi matang dan di bebaskan ketika pengovuman. Untuk lelaki pula, ia juga mengambil masa 3 bulan untuk sel-sel sperma menjadi matang sepenuhnya. Dengan erti kata lain, SABAR itu perlu ada.

Set Kesuburan Forever Living adalah berbeza bagi Lelaki dan Wanita...Ye la...Lelaki dan Wanita masing2 mempunyai sistem pembiakan/reproduktif yang berbeza..kalau sama, lain cerita la pula...Set Kesuburan Lelaki di panggil FOREVER HIS PACK  manakala untuk wanita dipanggil FOREVER HER PACK . Apakah yang terkandung dalam set-set kesuburan ini dan bagaimana nutrisi di dalam produk-produk ini boleh membantu meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita? Jom lihat di bawah ini:

FOREVER HIS PACK 

1. Aloe Vera Gel : Mengandungi lebih dari 200 sebatian nutrien, termasuklah Vitamin,Mineral, Enzim dan Asid Amino yang penting untuk kesihatan yang baik. Aloe Vera Gel bermanfaat untuk sistem pencernaan yang baik dan meningkatkan penyerapan nutrien.

Forever Aloe Vera Gel

2. Forever Arctic Sea : Omega-3 boleh membantu meningkatkan peredaran darah.Apabila peredaran darah lancar, kesihatan sistem reproduktif lelaki juga meningkat.

Forever Arctic Sea

3.  Forever Absorbent C : Membekalkan antioksidan yang baik yang boleh membantu mengurangkan kerosakan radikal bebas terhadap sel-sel sperma.


Forever Absorbent-C

4. Forever Bee Pollen: Membekalkan Zink,mineral penting untuk kesihatan sperma.Bee Pollen juga membantu meningkatkan tahap tenaga lelaki.



FOREVER HER PACK
1. Aloe Berry Nectar : Mengandungi lebih dari 200 sebatian nutrien, termasuklah Vitamin,Mineral, Enzim dan Asid Amino yang penting untuk kesihatan yang baik. Aloe Vera Gel bermanfaat untuk sistem pencernaan yang baik dan meningkatkan penyerapan nutrien. Ia juga mengandungi Ekstrak Kranberi  yang boleh membantu dalam kesimbangan hormon justeru meningkatkan kekerapan pengovuman.



2. Forever Arctic Sea : Omega-3 boleh membantu meningkatkan peredaran darah.Apabila peredaran darah lancar, kesihatan sistem reproduktif wanita juga meningkat.

Forever Arctic Sea

3.  Forever Absorbent C : Mengandungi Vitamin C dan Sitrus Bioflanovoid,justure membekalkan antioksidan untuk melindungi ovum daripada kerosakan radikal bebas.

Forever Absorbent-C

4. Forever Royal Jelly : Membantu falam mengawalatur perubahan hormon dan meningkatkan kesihatan sistem pembiakan wanita.




Seperti yang saya mentioned kat atas tu, sekurang-kurangnya 3 bulan untuk melihat keberkesannnya. 

Dan bagi yang mempunyai masalah ini dan mencari alternative usaha untuk memiliki zuriat sendiri, bolehlah hubungi kami untuk keterangan yang lebih lanjut ok...Jangan Pernah Berputus Asa dalam berdoa dan berusaha ok...!!!



HARGA AHLI : DISKAUN 15%

HARGA VIP : DISKAUN 35-48 %


PSSTTTTT....PROMOSI UNTUK KEAHLIAN..HANYA RM45. HARGA ASAL UNTUK JADI AHLI RM90. SAH SEHINGGA 31 MAC 2016

BERMINAT ?? WHATSAPP 0148466814

credit to sihatnote

No comments:

Post a Comment